Reklamacje

Mają Państwo pełne prawo do zgłaszania reklamacji na dostarczone towary, które zgodnie z polskim prawem, objęte są także pełną gwarancją producentów.


Tutaj dowiedzą się Państwo jak postępować przy odbiorze towaru doręczonego przez kuriera.

 

Postępowanie reklamacyjne

Prosimy o składanie reklamacji e-mailem na adres info@dekordia.pl. W przypadku pytań, prosimy o kontakt telefoniczny.
 

W e-mailu reklamacyjnym należy przesłać skan listu przewozowego, protokołu szkody oraz zdjęcia uszkodzonego towaru i uszkodzonego opakowania z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniami (folie bąbelkowe, styropian itp.). Bardzo ważne, żeby napisać jakie są Państwa oczekiwania wobec reklamacji: wymiana towaru, czy też zwrot pieniędzy za uszkodzony towar.

UWAGA: Wszelkie uszkodzenia mechaniczne należy zgłosić w ciągu 24 godzin od momentu odebrania przesyłki.

Wady jawne, typu kalibracja czy odcień, należy zgłaszać przed ułożeniem, zabudowaniem, zamontowaniem, w terminie do 7 dni od daty dostawy.
 

 

Zwrot towaru

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

Proszę pamiętać, że ze względu na specyfikę produkcji płytek ceramicznych nie przyjmujemy zwrotów nadwyżek płytek. Każda partia płytek ma inny odcień (może być delikatniej jaśniejsza bądź ciemniejsza) ze względu na te różnice i dbałość o przyszłych Klientów, nie możemy przyjmować zwrotów nadwyżek.